A körlámpások után nagy formai váltást és sok újdonságot hozott a Mercedes W212 generációkódú E-osztálya, ami ma is modern autó hatását kelti, és utazni is majdnem annyira jó vele, mint 15 évvel ezelőtti bemutatásakor. Zsolt sem véletlenül vágyott egy ilyen autóra, most pedig igyekszik a lehető legjobban karbantartani, a magas alkatrészárak miatt viszont kéri is a pénzt a 2010-es évjáratú E-osztály.
Ne feledd: ha használt autót veszel, semmiképp ne hagyj ki egy alapos átvizsgáltatást, Totalcheck szolgáltatásunkat pontosan erre találtuk ki.
Ha autót veszel, ne felejtsd el átvizsgáltatni! A TotalCheck szolgáltatásunkra itt tudsz időpontot foglalni: https://totalcar.hu/totalcheck/
A Totalcar MűhelyPRN támogatója a Motul. Találd meg az autódnak megfelelő olajat az olajkeresőn! https://bit.ly/3kHVJQr
Ha a műsorba jelentkeznél, töltsd ki az űrlapot: https://bit.ly/3qpdcOY
A teljes műhelyPRN-playlist: https://bit.ly/muhelyprn-playlist
Szeretnéd megtudni, milyen állapotban van a kinézett használt autó, eladnád a meglévőt, de nem akarsz vitát a vevővel? Próbáld ki a Totalchecket, a Totalcar átvizsgálási szolgáltatását a MűhelyPRN szakembereivel. Katt ide a részletekért: totalcar.hu/totalcheck
#totalcar #avalonszerviz #műhelyprn #prn #mercedes #w212 #e-osztály #e350
Győr új büszkeségét, a Cupra Terramart hazájában, Spanyolországban láttuk először élőben, a megújult Cupra Leont és Formentort viszont itthon vezettük. Megvitatjuk, mit gondolunk a minden eddiginél vagányabb Dacia Dusterről, amit dízelmotor hiányában lágy hibridként teszteltünk. Az újdonságok mellett kitérünk a TC flotta lakatoláson frissen átesett tagjára, az 1987-es Cápa 5-ös BMW-re, ennek kapcsán elmerengünk az acéllemezek oxidációján...
Porschés Leventével rengeteget idegeskedtünk, szerveztünk, megállás nélkül csak azon munkálkodtunk, hogy ez a túra létrejöjjön. De nem volt elég megvalósulnia, mi azt akartunk, hogy mindenki remekül érezze magát és egyben próbára tegye saját, és járműve képességeit is. Mostmár bátran állítom, hogy sikerült, hiszen a visszajelzések arról árulkodnak, hogy minden elejtett izzadtságcsepp megérte.
A túra beszámolóját itt olvashatod: https://totalcar.hu/kozosseg/esemenyek/2024/08/07/ilyen-volt-az-elso-tc-balkan-tour/
Jelezni a részvételi szándékod a következőre itt tudod:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfgwsKvrcsipXPNkJMqtVPOZ28_B1U8jUsxl-DGYkYkB5zILw/viewform?usp=sharing
Nincsenek kátyúk, nincs tönkrement aszfalt, "S" helyett már "Z"-kanyarok várnak és szalagkorlátok, de szigorúan csak ott, ahol korábban már lezuhant valaki. Szabadság. Egy túlszabályzástól mentes világba érkeztünk, ahol azt csináltunk, amit csak akartunk, és mégis mindenki tudott normálisan viselkedni. Nem volt szemét, vagy idegbeteg módon előzgető idióták, mindenki tudta mikor kell félreállni és elengedni a szemből érkező másikat. Az emberek udvariasak voltak egymással, amit eleinte furcsálltam is, de szerethetőnek tűnt.
A túra beszámolóját itt olvashatod: https://totalcar.hu/kozosseg/esemenyek/2024/08/07/ilyen-volt-az-elso-tc-balkan-tour/
Jelezni a részvételi szándékod a következőre itt tudod:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfgwsKvrcsipXPNkJMqtVPOZ28_B1U8jUsxl-DGYkYkB5zILw/viewform?usp=sharing