A rendszer működéséről és az érvényben lévő szabályozásokról Varga Zoltánt, a Gemius Audience & AdReal Managerét kérdeztük
Mutass többet
Ziegler Gábor, az Indamedia vezérigazgatója az economx.hu névváltásáról mesélt.
Reiber Gabriella, az IndaWorld Publishing ügyvezetője mesélt a női magazintrendekről.
Az Árulók - Gyilkosság a kastélyban kibeszélő show-járól Dávid Pétert kérdeztük
Farkas Zsolt: „A user-generated contenté a jövő”
MediaFuture • MediaFuture Moments
2024. 07. 30.
Márton Szabolcs: „A médiának van mire készülni”
2024. 07. 23.
Guttengéber Csaba: „Fontos, hogy a hirdetők megbízható médiaszolgáltatást kapjanak”
2024. 07. 17.
Varga-Szilágyi Zsolt: „Az influenszermarketinggel mindenki jól jár”
2024. 07. 09.
Bánhegyi Zsófia: „Önkritikusnak kell lennünk ahhoz, hogy fejlődhessünk”
2024. 07. 02.
TikTok és lelki segítségnyújtás: hogyan használható jóra a közösségi platform?
MediaFuture • MediaFuture Hangout
2024. 05. 13.
Inspiráció vagy plágium? ÖRT, marketing és reklámügynökségi szakértőkkel beszélgettünk
2024. 02. 23.
Plágium vagy inspiráció? Szókimondó szakemberekkel beszélgettünk a kreatívipar állapotáról
2024. 02. 17.
Hogyan biztosítható a közönségmérések hitelessége?
Mit érdemes átgondolni egy márkanévváltás előtt?
Ki lehet-e tűnni minőséggel? Új utak a női magazinok előtt
Árulók - Gyilkosság a kastélyban kibeszélő
Az AI copywriting előnyei
Hazai lehetőségek a globális hirdetési megoldásokkal szemben