El lehet-e érni a TikTok-on krízisben lévő fiatalokat a mentális egészséget támogató, esetleg segítő videókkal?
Show more
Mit lehet tenni akkor, ha minket másolnak, vagy a saját ötletünkről derül ki, hogy nem eredeti?
Csermely Ákossal, Szabó Bélával, Bőhm Kornéllal és Tőrös Balázzsal a Nike vs. Dorko ügyről és a magyar kommunikációs szakma helyzetéről beszélgettünk.
TikTok és lelki segítségnyújtás: hogyan használható jóra a közösségi platform?
MediaFuture • MediaFuture Hangout
2024. 05. 13.
Inspiráció vagy plágium? ÖRT, marketing és reklámügynökségi szakértőkkel beszélgettünk
2024. 02. 23.
Plágium vagy inspiráció? Szókimondó szakemberekkel beszélgettünk a kreatívipar állapotáról
2024. 02. 17.
Farkas Zsolt: „A user-generated contenté a jövő”
MediaFuture • MediaFuture Moments
2024. 07. 30.
Márton Szabolcs: „A médiának van mire készülni”
2024. 07. 23.
Guttengéber Csaba: „Fontos, hogy a hirdetők megbízható médiaszolgáltatást kapjanak”
2024. 07. 17.
Varga-Szilágyi Zsolt: „Az influenszermarketinggel mindenki jól jár”
2024. 07. 09.
Bánhegyi Zsófia: „Önkritikusnak kell lennünk ahhoz, hogy fejlődhessünk”
2024. 07. 02.