Az INDAMEDIA CSOPORT MÁRKABIZTONSÁGI NYILATKOZATA

Az Indamedia Csoport a márkabiztonságnak való maximális megfelelés érdekében a megelőzés elvét követi. A cégcsoporthoz tartozó kiadók szerkesztőségei által előállított tartalmak a vonatkozó jogszabályi előírásoknak és az újságírói szakma széles körben elfogadott etikai elveinek és elvárásainak megfelelőn készülnek.

Az Indamedia Csoporthoz tartozó ill. az Indamedia Sales által képviselt kiadványok felületein megjelenítendő hirdetések márkabiztonsági szempontból megfelelő tartalmi környezetben kerülnek közzétételre.

Az Indamedia Sales által képviselt kiadványok márkabiztonsági szempontból nem tekintik megfelelőnek

  • a rasszista tartalmakat;
  • szélsőséges vallási nézeteket tükröző tartalmakat;
  • a kifejezetten felnőtteket célzó vagy szexuális tartalmakat, kivéve, ha a megrendelt hirdetés kifejezetten ezt a célcsoportnak készül és a hirdető elfogadja, hogy a hirdetések kizárólag 18 év felettieknek szóló tartalmak között jelenik meg;
  • az erőszakos vagy erőszakos magatartásra buzdító tartalmakat.

Ez úton szeretnénk felhívni megrendelő partnereink figyelmét, hogy az Indamedia Sales-szel szerződő médiatartalom-szolgáltatók között közéleti, hír- és autós portálok is találhatók, és előfordulhatnak olyan közérdeklődésre számot tartó események, amelyekről készített beszámolók ezen kiadványok által szolgáltatott tartalom szerves részét képezik. Abban az esetben, ha valamely, az Indamedia Sales által értékesített kiadvány a fenti tárgykörök bármelyikét érintő tartalmat közöl, azt minden esetben és kizárólagosan tájékoztató jelleggel, és soha nem kifogásolt magatartásra, tevékenységre buzdítás érdekében teszi (lásd. terrorizmus, erőszakos cselekedetek, baleseti hírekről szóló tájékoztatások). Ezzel együtt indokolt esetben az érintett szerkesztőség munkatársai hirdetés mentes kategóriába sorolhatnak tartalmakat, ez által is biztosítva a hirdetők számára a biztonságos hirdetési környezetet.

Az általunk értékesített kiadványok hirdetési felületein programmatic rendszereken keresztül megjelenítésre kerülő kreatívok folyamatos monitoring alá esnek. A szenzitív kategóriák tiltása mellett a kiadványok saját reputációjukat védik bizonyos hirdetők tiltásával. Ha a környezethez nem illő hirdetéssel találkozik, kérjük, segítse törekvésünket, és küldjön screenshotot a kifogásolt kreatívval a programmatic@indamedia.hu címre.

A fentebb megfogalmazott márkabiztonsági elvek egyaránt vonatkoznak az Indamedia Sales által befogadott idő alapú és átkattintás alapú kampányokra, valamint a programozott piactéren keresztül értékesített felületekre.

Az Indamedia Sales minden esetben a tőle elvárható gondossággal jár el a fentebb rögzített márkabiztonsági szempontok érvényesítése érdekében.

Budapest, 2019. március 1.